Advertisement

לינוי אשרם תרגיל אלות / הישג היסטורי: לינוי אשרם וניקול זליקמן העפילו יחד לגמר ... - עם מחרוזת שירים של ביונסה ברקע, לינוי אשרם רשמה תרגיל טוב מאוד באלות ושוב קיבלה ציון גבוה:

לינוי אשרם תרגיל אלות / הישג היסטורי: לינוי אשרם וניקול זליקמן העפילו יחד לגמר ... - עם מחרוזת שירים של ביונסה ברקע, לינוי אשרם רשמה תרגיל טוב מאוד באלות ושוב קיבלה ציון גבוה:. מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. קרן פלס הגיעה לביקור מרגש באימון של לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם שמבצעת את תרגיל הכדור עם השיר אם אלה החיים. לינוי אשרם בתרגיל אלות באליפות ישראל 2014. ראיון אולפן אירה ריסנזון לינוי אשרם זכתה שמדליית זהב ושיא עולם בהתעמלות אומנותית. בתרגיל הסרט, אשרם הפילה את המכשיר לקראת הסיום וזכתה לציון של 17.1 נקודות.

מישהו זוכר שהיא הפילה את החישוק בפתיחת יום התחרות? המתעמלת האמנותית הבכירה של לישראל לינוי אשרם ממשיכה לשבור שיאים ולהראות שהיא אחת הספורטאיות גדולות שצמחו כאן. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. אלא שכבר בתרגיל הבא אברינה עברה על אף שמדובר רק במדליית ארד, לינוי אשרם יוצאת מהאליפות הזאת כמי שאמורה לזכות במדליה אולימפית בקרב רב כמעט בוודאות. המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת.

המאמנת שמאחורי סיפור ההצלחה של לינוי אשרם
המאמנת שמאחורי סיפור ההצלחה של לינוי אשרם from images.one.co.il
לינוי אשרם הרשימה וסיימה שמינית. קרן פלס הגיעה לביקור מרגש באימון של לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם שמבצעת את תרגיל הכדור עם השיר אם אלה החיים. לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל החישוק, וגם בו נרשמה תקלה קלה שהישראלית תקווה שלא תגרום לה להחמיץ את הפודיום. בסיום התחרות יחברו השופטים את הניקוד והציון הכולל ישמש לצורך. לינוי אשרם ממשיכה להרשים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, והיום (חמישי) סיפקה תרגיל אלות מוצלח שצפוי להעלות אותה לגמר במכשיר זה מהמקום השלישי. המתעמלת האמנותית הבכירה של לישראל לינוי אשרם ממשיכה לשבור שיאים ולהראות שהיא אחת הספורטאיות גדולות שצמחו כאן. ראיון אולפן אירה ריסנזון לינוי אשרם זכתה שמדליית זהב ושיא עולם בהתעמלות אומנותית. אחרי מדליית הכסף של לינוי אשרם שלשום בתרגיל החישוק, היום (חמישי) המתעמלת הבכירה, השיגה את עוד לפני המדליות באליפות העולם, השיגה אשרם שש מדליות זהב במקצועות שונים בגביע העולם (אלות, סרט, כדור וקרב רב) בנוסף, אשרם גם תתמודד הערב בגמר של תרגיל הסרט, אחרי שרשמה תוצאה של 18.550 ועלתה מהמקום השני.

לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור.

קודם כל כי לא היו לה באמת מתחרים. לינוי אשרם הייתה בחירה קלה מאוד לספורטאית השנה שלנו. המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. בשבוע שעבר, בגיל 18, היא הדהימה את מומחי הענף כשזכתה בשתי מדליות ארד באליפות אירופה והפכה לתקווה של ישראל לינוי אשרם, השבוע. לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל החישוק, וגם בו נרשמה תקלה קלה שהישראלית תקווה שלא תגרום לה להחמיץ את הפודיום. על התרגיל קיבלה אשרם ציון של 22.050. ידעתי לעשות ריסטרט אחרי תרגיל לא טוב בחישוק וחזרתי לעצמי בשלוש הופעות טובות בתרגילים נוספים. בגיל שש וחצי ההורים רשמו את לינוי אשרם לחוג התעמלות אמנותית כדי שתוציא קצת אנרגיה. ראיון אולפן אירה ריסנזון לינוי אשרם זכתה שמדליית זהב ושיא עולם בהתעמלות אומנותית. מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. לפני כל תרגיל, לינוי אומרת לעצמה את תפילת שמע ישראל. בתרגיל הסרט, אשרם הפילה את המכשיר לקראת הסיום וזכתה לציון של 17.1 נקודות. 5 ответов 0 ретвитов 15 отметок «нравится».

קרן פלס הגיעה לביקור מרגש באימון של לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם שמבצעת את תרגיל הכדור עם השיר אם אלה החיים. אשרם סיימה את התחרות עם תרגיל חישוק נפלא, והיא קיבלה עליו את הציון 18.133 נקודות. תרגיל החישוק של לינוי אשרם בגביע העולם במינסק. 5 ответов 0 ретвитов 15 отметок «нравится». ניקול זליקמן רשמה גם היא תרגיל טוב, ומדורגת כעת שישית, בטרם השלימו כל המתחרות את חלקן במוקדמות.

לינוי אשרם זכתה במדליית ארד בקרב-רב
לינוי אשרם זכתה במדליית ארד בקרב-רב from ynet-images1.yit.co.il
לרגע היה נדמה כאילו אשרם עלולה לאבד את בסיבוב השלישי זליקמן ביצעה תרגיל אלות, שהיה תרגיל מלהיב וקצבי, עליו היא קיבלה 24.000 נקודות. קרן פלס הגיעה לביקור מרגש באימון של לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם שמבצעת את תרגיל הכדור עם השיר אם אלה החיים. רפי כץ הם מביאים עוד אלות הם מזרימים עוד כוחות עוד הליקופטר שיודע גם לירות לעבר מאגר של. ארטיום דולגופיאט, אנדרי מדבדב ואלכס שטילוב. אשרם קיבלה את הציון הנמוך 23.500, שיאלץ אותה להשיג בהמשך תוצאות גבוהות הרבה יותר בתרגילי הכדור, הסרט. חישוק, אלות, סרט וכדור בליווי מוזיקלי. אשרם סיימה את התחרות עם תרגיל חישוק נפלא, והיא קיבלה עליו את הציון 18.133 נקודות. לבסוף, אשרם זכתה במדליית זהב עקב ביצועים מרשימים ויוצאים מן הכלל.

עצם העובדה שקיבלה ציונים כל כך.

לינוי אשרם ממשיכה להרשים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, והיום (חמישי) סיפקה תרגיל אלות מוצלח שצפוי להעלות אותה לגמר במכשיר זה מהמקום השלישי. תרגיל החישוק של לינוי אשרם בגביע העולם במינסק. בתרגיל הסרט, אשרם הפילה את המכשיר לקראת הסיום וזכתה לציון של 17.1 נקודות. בהמשך לינוי אשרם ביצעה את תרגיל הסרט, שלא היה נקי בהשוואה לשניים הקודמים שלה והיא קיבלה עליו ציון של 22.750 נקודות. עצם העובדה שקיבלה ציונים כל כך. ידעתי לעשות ריסטרט אחרי תרגיל לא טוב בחישוק וחזרתי לעצמי בשלוש הופעות טובות בתרגילים נוספים. לינוי אשרם / לינוי אשרם הוכיחה שוב את יכולותיה המדהימות ואת רוחה לינוי, אלופה אמיתית, כבשה שיא נוסף בקריירה. אביאל רובשוב (לפנים לינדר) צילום: ארטיום דולגופיאט, אנדרי מדבדב ואלכס שטילוב. אחרי מדליית הכסף של לינוי אשרם שלשום בתרגיל החישוק, היום (חמישי) המתעמלת הבכירה, השיגה את עוד לפני המדליות באליפות העולם, השיגה אשרם שש מדליות זהב במקצועות שונים בגביע העולם (אלות, סרט, כדור וקרב רב) בנוסף, אשרם גם תתמודד הערב בגמר של תרגיל הסרט, אחרי שרשמה תוצאה של 18.550 ועלתה מהמקום השני. קרן פלס הגיעה לביקור מרגש באימון של לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם שמבצעת את תרגיל הכדור עם השיר אם אלה החיים. לינוי אשרם הרשימה וסיימה שמינית. לינוי אשרם בתרגיל אלות באליפות ישראל 2014.

לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו. קרן פלס הגיעה לביקור מרגש באימון של לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם שמבצעת את תרגיל הכדור עם השיר אם אלה החיים. ברכות למתעמלת ההישראלית, לינוי אשרם, שקיבלה את הציון הגבוה ביותר בתרגיל האלות במסגרת גביע העולם במינסק. אשרם סיימה את התחרות עם תרגיל חישוק נפלא, והיא קיבלה עליו את הציון 18.133 נקודות.

לינוי אשרם התעמלות אומנותית : מאחר והמדינות הטובות בעולם ...
לינוי אשרם התעמלות אומנותית : מאחר והמדינות הטובות בעולם ... from medias.atmag.co.il
בשבוע שעבר, בגיל 18, היא הדהימה את מומחי הענף כשזכתה בשתי מדליות ארד באליפות אירופה והפכה לתקווה של ישראל לינוי אשרם, השבוע. תרגיל האלות של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. תרגיל האלות של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. תרגיל החישוק של לינוי אשרם בגביע העולם במינסק. לסיום, ניקול זליקמן הציגה את תרגיל הסרט שלה ורשמה תחרות. לינוי אשרם הרשימה וסיימה שמינית. המתעמלת האמנותית הבכירה של לישראל לינוי אשרם ממשיכה לשבור שיאים ולהראות שהיא אחת הספורטאיות גדולות שצמחו כאן. בסיום התחרות יחברו השופטים את הניקוד והציון הכולל ישמש לצורך.

תרגיל האלות של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב.

לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל החישוק, וגם בו נרשמה תקלה קלה שהישראלית תקווה שלא תגרום לה להחמיץ את הפודיום. ברכות למתעמלת ההישראלית, לינוי אשרם, שקיבלה את הציון הגבוה ביותר בתרגיל האלות במסגרת גביע העולם במינסק. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. אשרם סיימה את התחרות עם תרגיל חישוק נפלא, והיא קיבלה עליו את הציון 18.133 נקודות. על התרגיל קיבלה אשרם ציון של 22.050. בהמשך לינוי אשרם ביצעה את תרגיל הסרט, שלא היה נקי בהשוואה לשניים הקודמים שלה והיא קיבלה עליו ציון של 22.750 נקודות. אשרם קיבלה את הציון הנמוך 23.500, שיאלץ אותה להשיג בהמשך תוצאות גבוהות הרבה יותר בתרגילי הכדור, הסרט. אשרם ביצעה את תרגיל האלות בפתיחת הקרב רב, והשלימה תרגיל ראשון מופתי ונקי מטעויות, שבסיומו זכתה לציון 23.500, שמיקם אותה לעת עתה במקום הראשון בתחרות. זהו הישג אישי אדיר, שמביא הרבה כבוד לישראל. עצם העובדה שקיבלה ציונים כל כך. לינוי אשרם הרשימה וסיימה שמינית. לינוי אשרם / לינוי אשרם הוכיחה שוב את יכולותיה המדהימות ואת רוחה לינוי, אלופה אמיתית, כבשה שיא נוסף בקריירה. שגיאה גדולה לאחת המועמדות למדליה.

לפני כל תרגיל, לינוי אומרת לעצמה את תפילת שמע ישראל לינוי אשרם תרגיל. לינוי אשרם ממשיכה להרשים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, והיום (חמישי) סיפקה תרגיל אלות מוצלח שצפוי להעלות אותה לגמר במכשיר זה מהמקום השלישי.

Posting Komentar

0 Komentar